donderdag 3 oktober 2013

Brains for breakfast van O-Bat!

Bij de titel moest ik even denken aan mijn roemruchte verleden als voorvechter van de geweldige rockband Damaged Brain uit Luttenberg. Maar dit schoof ik snel terzijde want de nieuwe cd Brains for Breakfast van O-Bat is uit en dat werd gevierd met een dark party in Vera. Een bont gezelschap trad op en ook ik mocht enkele regels grunten. Dat zit zo: op een onbewaakt ogenblik vroeg Obed terloops wil je niet even een paar regeltjes inzingen. Die zijn dus uiteindelijk op de plaat gekomen en daar sta je dan te koekeloeren in de Poptempel van Groningen. Maar het geeft altijd weer een kik om daar te staan. Zelf genoot ik enorm van het spel van Obed (& band) en mijn hart sprong op toen Speedy op het podium geroepen werd. Op een of andere manier heeft het iets magisch wanneer Speedy te keer gaat met een stem die steeds meer gaat lijken op die van Arno Hintjens. En dan ook nog een prachtige toegift met de Duitse zanger Petah Bee, de zaal stond op zijn kop. Voor een mooie recensie zie http://3voor12.vpro.nl/lokaal/groningen/recensie/2013/september/O-Bat.html
Allemaal kopen die cd!!!

O-Bat & The Undead

Vervolgens Obed Brinkman en daaronder yours truly.
(Alle foto's gemaakt door Jasper Bolderdijk)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten