maandag 2 september 2013

Warm onthaal voor Liefde is voor feestdagen



Afgelopen donderdag was de presentatie van mijn bundel Liefde is voor feestdagen. Het was erg gezellig in De Bres en ik wil iedereen die er was bedanken voor de warme onthaal. In de consternatie was ik helemaal vergeten om Oscar Venema te bedanken voor het ontwerpen van de prachtige omslag van de bundel. Bij deze nogmaals dank daarvoor! Een aantal blogs en het Dagblad heeft aandacht besteed aan de presentatie. Hierbij even de links: Dagblad van het Noorden, Literatuurlog, een leuk stuk van Igor Wijnker en mijn partner in rime André Degen. Hopelijk krijg ik nog even de foto toegestuurd die Reyer Boxem van mij gemaakt heeft voor het Dagblad. Wel alvast een paar foto's die Guus Slauerhoff gemaakt heeft.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten