donderdag 18 september 2014

Proza najaar Lupko Ellen!

Bij schrijven zijn veel dingen van belang. Bijvoorbeeld de schrijver zelf: wat is zijn of haar karakter? Hoe groot is zijn doorzettingsvermogen? Of het verhaal. Bouw je dat planmatig op of laat je je verrassen door je creativiteit? Zijn er schrijfwetten die kunnen helpen? In deze cursus krijg je praktische lessen; hoe laat ik mijn hoofdpersoon van de keuken naar de kamer lopen, hoe zorg ik ervoor dat de lezer mij gelooft, wat doe ik als ik vast kom te zitten? Daarnaast zul je opdrachten krijgen die tijdens de les zullen worden besproken.

Lupko Ellen is schrijver van de thrillers Moddergraf, Wraaktocht, Herenboer en Nachtengel.

Docent Lupko Ellen  Duur 7 lessen van 3 uur  Prijs € 150
Locatie Bibliotheek Groningen Aanvang dinsdag 23 september 19.30 uur

Meld je aan via de Schrijfunie van de VU/Bibliotheek Groningen.


Lupko Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten