maandag 16 juni 2014

NK poëtisch schaken te Amsterdam

Tsead Bruinja en ik treden op bij het NK Schaken op vrijdag 11 juli te Amsterdam. Erg Leuk lijkt me. Ik kijk uit naar het spel van Loek van Wely en van Sergei Tiviakov. En wellicht dat er anderen zijn die mij aangenaam gaan verrassen (erg jammer dat Jan Timman er niet bij is). Ik hou van aanvallend en sprankelend spel. Zelf ga ik ook liever in grootste stijl ten onder dan winnen (of gelijkspelen) in middelmatigheid. Hieronder buig ik mij over het oude bord en stukken van mijn pake die mij het schaken leerde.

Rense schaakt © Liesbeth Annokkee 

2 opmerkingen:

  1. 'Rense schaakt © Liesbeth Annokkee' Je hoeft haar niet meer te schaken, Rense, want ze woont al bij jou!:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. André jongen, dat zegt niets, want een vrouw als Liesbeth is eigenlijk onschaakbaar!

    BeantwoordenVerwijderen